Lördagsfika!

Hej!

Min mamma är ju här denna helgen och vi har prices varit nere till affären och köpt oss lite fika gott!
Kan ni gissa vad jag ska äta av dessa läckerheter :)?


Pratade med Linn igår via skype hon är ju i Mexico, snart bär det av de the big apple med henne, som jag längtar och som jag kommer att växa på att flyga både dit och hem själv :) Men snacka om att jag är lite nervös, men de kommer att gå fin fint :)

Nu ska vi fika och sen ska mamma göra hemmagjort potatismos och hemmagjorda köttbullar som jag har längtat! Mest efter såsen, hehe ;)

Ha de fint, må gott, Puss & Kram!



Kommentarer
Skrivet av: Linn

Det var trevligt att pratas vid igar!! Jag har precis skickat dig ett mail om New York =) Spannande!!

Jag tror definitivt att en av vaniljmunkarna ar din (annars far nog Katarina ont i magen) och sen hoppas jag du valde chokladbisvien!

Puss

2010-02-27 @ 19:04:32
Skrivet av: Kashaya

Gott det såg ut med fika.=) Blir hemlagat mos och hemlagade köttbullar här med idag.



Sv. Oj Vet faktiskt inte hur lång tid det tar innan man får prova något, verkar vara väldigt olika.

2010-02-27 @ 20:44:30
Blogg/hemsida: http://kashaysblogg.blogspot.com

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0