På tåget


Hej!
Nu sitter jag på tåget till Jonas, ska åka till han i helgen:) Vi har en fullspäckad helg, skidtur, (första för mig), besöka Åke och lilla Svante, Käka på favoritstället Elaka Måns (om ni undrar vad det är får ni titta in här under helgen), och vi avslutar helgen med en bandy match, inomhus:) Tur det;) och såklart andra deltävlingen i MELODIFESTIVALEN!!! Lyssnar igenom alla låtarna nu, så de kommer en rappotering vad jag tycker om morgondagens bidrag senare:)

Har sett en film för att fördriva tiden, The ugly truth, rolig och sevärd!

Nu ska jag åter gå till lyssnadet:) Ha en UNDERABR helg alla goingar:)
Må gott, Puss & Kram!



Kommentarer
Skrivet av: Karin

Hoppas du får en härlig helg!

Hälsa Jonas från oss i Kristianstad! :-)

saknar dig massvis! <3

pussar och kramar

2010-02-13 @ 10:55:24
Blogg/hemsida: http://tusenbiitar.blogg.se/
Skrivet av: Sanna

Kul att du gillar min blogg. Jag tycker den käns lite trist, haha, känns som jag skriver om så onödiga saker:) Klart jag är här inne och kollar till dig, är bara så dålig på att kommentera! ;)

En annan grymt bra film att fördriva tiden med är Couples Retreat! :) Gillar du The Ugly truth gillar du den ;) Kram

2010-02-17 @ 11:09:13
Blogg/hemsida: http://sannamariabewernick.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0