Den är min!!!

Mobiltelefoner Sony Ericsson C905 Tender Rose

Ä N T L I G E N  har jag fixat mig en ny telefon! Jag var värd de idag efter tandläkarbesöket:) Har gått och suktat efter denna mobil Lääänge och snart har jag den i min hand, de hade den inte i butiken så de beställde hem den till mig! Så nu kan vi fota i New york Linn! Vet inte om jag berättat de men ska till New york i mars, IGEN, jag kommer flyga själv för Linn är redan där då! Mamma mia, säger jag bara:/ Men jag kommer att fixa att ta mig dit och komma in i landet;) Jag och engelskan är ju inte bästisar och sist jag var där med Jonas familj så var de tur säger jag att de var med, jag fatta noll, hihi! Men jag kommer att fixa de!

Jag funderar på att en frågestund snart här i bloggen, för nu känner jag ork igen att blogga, de är härligt! Sen har jag funderingar på att ha lite tävlingar här i bloggen lite då & då:)

Men nu ska jag se på tv:n
Må gott, Puss & Kram!
 


Kommentarer
Skrivet av: Kashaya

Vad roligt att åka till NY.=) Fin mobil också.



Sv. Fynd och fynd men blev lite shoppat iallafall.=)

2010-01-05 @ 20:01:11
Blogg/hemsida: http://kashaysblogg.blogspot.com
Skrivet av: Louise - The world from my perspective

Heeeeeeeeeeeeeej!



Gud va bra att du hittade mig, för jag hittade inte dig. HAHA. ÅÅÅÅhh nu har jag läsning för ett halvår framåt. Eller imorgon iaf. Så jag lovar dig, det kommer komma MYCKET frågor imorgon till dig.

Vad hände med Jonas egentligen?

Har ni någon kontakt nu?



Yes, jag bytt jobb. Fick världens toppen jobb i en svensk butik här nere, träffade kärleken och nu är jag kvar. Verkligen upp över öronen kär...Annars hade jag aldrig varit kvar. Jobbar ingenting nu utan väntar bara på turisterna. Jag hoppas, hoppas, hoppas att du kommer ner till Side i sommar. Du behöver semester!!



Vad ska du göra i NY? Åh ät Swedish fish för min skull!! Saknar det såååå.



Många kramar!!

2010-01-05 @ 22:54:49
Blogg/hemsida: http://louisesa.blogg.se/
Skrivet av: 18åriga Fru Sofia - i väntan på bebis

Fin mobil du skaffat :)



sv: ja den växer så det knakar, hihi. Vi vet inte om det är en pojke eller flicka, inget vi kommer ta reda på heller :) Kram

2010-01-06 @ 18:52:57
Blogg/hemsida: http://frusofia.blogg.se/
Skrivet av: Linn

Det kommer ga superbra att flyga! Jag ser fram emot det mycket =) Har precis kommit tillbaka till Cuernavaca och jobbet efter 5 dagars semester i Mexico City och Queretaro. Kallt, men kul!

Hoppas du har det bra dar hemma!

Puss och kram

2010-01-11 @ 03:15:33

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0