Jag har hittat Louise igen!

Go kväll!

Hoppas ni haft en bra trettondags jul? Själv har jag TVÄTTA klart den tvätten som inte blev klar i söndags. Så nu är allt tvättat! Härligt!

Igår innan jag skulle sova så försökte jag leta rätt på en blogg som jag läste intensivt för 1,5 år sen. De var härliga tider att läsa vad som hände i en tjejs liv som au pair:) De skulle jag med velat men aldrig vågat...
Sen när jag köpte en nu dator och de hände en massa saker så tappade jag bort bloggar jag läste och Louise blogg har jag saknat, Har även träffat Louise IRL!!! Så de var kul att hitta bloggen igen, Nu bor och jobbar hon i Turkiet:) Gå gärna in och läs hennes blogg! http://louisesa.blogg.se/ 


Här är vi våren 09!

Nu ska jag fixa med tvätten!
Må gott, Puss & Kram!



Kommentarer
Skrivet av: Louise - The world from my perspective

Ahh vad du är gullig! Tack tack tack!



2010-01-08 @ 09:17:38
Blogg/hemsida: http://louisesa.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0