Jag kanske behöver......

T V Ä T T A!!!!!


Idag har jag bara eftermiddagen att tvätta, på onsdag ska jag tvätta resten som är en hel del som ni ser:)
Imorgon kommer Kollegan Maria på besök, ska laga en fiskgratäng som jag aldrig har gjort förut, men min morbrors tjej har gjort den när de senast var här, jätte smarrig då, hoppas på att den blir det imorgon med:)

Jag måste bara vissa en juklapp jag fick av mamma.
En fin skål av märket Arabia, hon köpte den på en loppis och jag verkligen älskar retro grejer!

Nu åter går jag till tvättningen!
Må gott Puss & Kram!



Kommentarer
Skrivet av: Lotta

Halloj Emma! Det ser ut som hemma hos oss, tvätt i hela tvättstugan, känns som om det kommer att ta en vecka tills allt är klart, suuuuck!!! Ha det, hälsa Maria såses vi på torsdag.

Kram

2010-01-03 @ 16:36:44
Skrivet av: Mamma

Oj vad tvätt du har din stackare men så blir det ibland. Hoppas du hann tvätta lite igår så får du ta resten på Onsdag. Idag har jag jobbat igen det har gått bra, jag lagade all mat både till dagis och till dom äldre. Gunilla fixade med varorna som kom.Roligt att du tyckte om burken de är roligt med gamla saker det tycker jag också. Ha det bra. Puss och kram

2010-01-04 @ 15:07:29

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0