Mästerkocken jag själv!

Hej!

Idag kom ju min kollega Maria på besök, jag lagade jätte god fisk med kräftost, Jätte gott, något ni ska testa om ni gillar fisk:)
Sen vågade jag mig på att göra en marängtårta med, mkt smarrig! och gud så lätt att göra, och man kan ju variera sig massor, jag tog banan, kiwi och grädde, men man kan ju testa med hur mkt olika saker som helst!


Jag kanske ska lyda kollegan Lotta och öppna ett eget café! Vem vet, det är en dröm för mig iaf, någon som kanske vill hänga på och öppna ett med mig:)?

Måste bara ta upp en fin grej innan jag slutar för dagen, jag tittade på nyhetsmorgon imorse och då var der två 100-åringar som gästade soffan, Waoo säger jag bara vilka glada prickar!! Tänk om min morfar fick bli så gamla, men de blev inte så tyvärr... Jag älskade när min morfar satt och berättade om hur de var när han var liten. Satt helt fastklistrad framför tv:n imorse. Tänk att få uppleva sin 100-årsdag, De ni!


Nu säger jag tack och hej!
Imorgon blir de tandläkaren:/

Må gott, Puss & Kram!



Kommentarer
Skrivet av: Kashaya

Tårtan såg riktigt smarrig ut.=) Gjorde du marängbottnarna själv?



Sv. Vet faktiskt inte, kan nog hända att minidatorer är lite sega. Tror inte det är så mycket kraft i dem så jag skulle väl bli vansinnig förstås. Blir galen varje gång jag sitter vid en annan dator är vår egen för att jag tycker alla andra går så slött.... Men en minidator vore nice så man kan ha den med när man åker bort.

2010-01-05 @ 13:36:51
Blogg/hemsida: http://kashaysblogg.blogspot.com

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0