Så var första Let´s dance programmet avklarat

Go kväll!

Ja jag som många andra har suttit och tittat på Let´s dance! vad tyckte ni?
Så här tyckte jag:
Stefan Sauk en riktigt sexbomb, hans blickar kan gå långt även hans dans tror jag! Gudrun var en höjdare, Molly fick mig att börja gråta, EMD-Mattias, finns bara ett ord LÄCKER;) Elin King, kan slänga sig i väggen, vad gör hon där??.. Willy, härlig gubbe, bjuder på sig själv, måste vara kvar länge så att man har något att små le åt!. Claudia gillar jag skarpt, hoppas hon går långt och skön humor har hon:) Rabih dansar bättre än vad han sjunger:) Agneta glänste på scen! Peter var ingen höjdare för mig... Victoria ska vara på fotbollsplan! Marcus, vem var de??

En sån här sammanfattning ska jag göra efter varje let´s dance program:)

På tal om kändisar, förra året (2009) så var jag med på två kändis bloggar.
Carolina Gynning och Marie Sernerholt, De ni;) hehe!


Nu ska jag snart sova imorgon ska jag in till stora stan och träffa Sara

Sov gott, Må gott, Puss & Kram!



Kommentarer
Skrivet av: Erika

Nej, jag gillade kling. Även mattias, gudrun och sauk =)

2010-01-08 @ 23:19:20
Blogg/hemsida: http://ikaaan.blogg.se/
Skrivet av: fröken kas

alla har sin egen smak och jag tycker verkligen inte willy, en gammal gubbe med ölmage, passar in i detta program. Han var en enda stor parodi och verkade bara se det där som något oseriöst. Hur kul blir det då? Och Elin king, den mest omtalade modebloggerskan genom tiderna var förtjusande i sin klänning och hon kunde le. Skulle du gjort det bättre själv? Hon har slittit i veckor för det programmet men inte bygglovsgubben inte, det såg man dirket! Kram/E

2010-01-08 @ 23:50:54
Blogg/hemsida: http://frokenkas.blogg.se/
Skrivet av: Helena

Sv: Tack, ja det har jag:) Men jag är inte riktigt nöjd med den än :P

Kram

2010-01-09 @ 12:36:47
Blogg/hemsida: http://heea.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0