Första semester veckan!

Hej!

Japp nu har jag semester, HURRA! De var så skönt imorse när jag inte behövde vakna till väckarklockan ;)
Idag har jag varit hos optikern och denna gången blev de sista gången nu har jag köpt mina första endagslinger, de blev 1-day acuvue moist. Visst känns de att man har något i ögonen men de kanske blir bättre, dessa var dom bästa vi kunde hitta, och jag ska ju ha dem lite då och då liksom :)

På torsdag åker jag med en kollega ner till min hemstad Västervik, längtar massor, de var jättelänge sen jag var nere och hälsade på alla. Och jag åker ner den bästa tiden, VISFESTIVALEN. Hela stan blommar upp!

På torsdagen när vi kommer blir de grillning hos min Moster, sen får vi se vad de blir mera, ska vara kvar till onsdag nästa vecka! Nu ska jag fortsätta se Lotta!

Må gott, Puss & Kram!



Kommentarer
Skrivet av: MaryCaroline

Sv: Ja visst är det kul med alla minnen? :) Älskar minnen man själv får och så älskar jag att förmedla dem :) Klart det är okej att du lånar bilden :) Du får se om det går att kopiera eller om du måste print screena den, minns inte om jag har högerklicksskydd överallt eller om det bara är på min förstasida :)

2010-07-12 @ 21:07:28
Blogg/hemsida: http://marycaroline.blogg.se/
Skrivet av: Martinidunn

I bookmarked this guestbook. Thank you for good job!

2011-01-13 @ 08:06:39
Blogg/hemsida: http://martinidunn.blogimagine.com

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0