Tunnbröd från Dalarna!

Hej!

Så var de helg igen! Som jag längtar till semestern! Ska bli så skönt att få ledigt och bara koppla av. Men först är de en helg och sen fem arbetsdagar kvar! Denna helgen ska jag inget göra, TRÅKIGT, så hoppas att den går snabbt, ogillar helger då man inte har något att göra, jag blir så rastlös! Men kanske ska åka och bada med Jennie imorgon!


Jag måste bara rekommendera ett tunnbröd som bara finns uppe i Dalarna (vad jag vet iaf) och det är super gott, det är potatisflingor i, jätte mumsigt, de äter vi jämt när vi är där uppe med varm choklad på kvällarna. Jag köpte hem två paket denna gången. Läste på förpackningen att man kunde ha till tacos och tonfiskrulle, de måste jag testa och se hur de smakar!

Nu ska jag ner till tvättstugan!

Ha en fin helg!
Må gott, Puss & Kram!



Kommentarer
Skrivet av: milla

Jo, trollen har verkligen blivit poppis igen. Det roliga är att barnen frågar efter dom och när föräldrarna sedan får se vilka troll barnen menar så blir alla helt nostalgiska:D

2010-07-02 @ 19:19:11
Blogg/hemsida: http://millahelen.blogg.se/
Skrivet av: Leia ♥

Okej :D

Tack för förklaringen, hoppas du får en trevlig kväll!

2010-07-02 @ 21:10:49
Blogg/hemsida: http://leiabloggar.blogg.se/
Skrivet av: Linn

Det ser riktigt smaskigt ut! Jag längtar också till din semester (och min egen) så vi får ses igen!! Saknar dig massor.

Hur gick det med linserna förresten, blev det bra?

Puss

2010-07-03 @ 10:28:51
Skrivet av: Leia ♥

Tack :)



Härligt med årets första dopp, förhoppningsvis borde ju vattnet ha värmts upp tillräckligt nu :)



Här hemma blir det en mysdag! :D

2010-07-03 @ 11:22:16
Blogg/hemsida: http://leiabloggar.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0