Vecka 24

Så var vecka 23 snart slut!
De var på tiden, vilken tråkig vecka jag haft, haha jag är verklingen inte skapt till att bara sitta, och framförallt inte att bo själv!. Min inneboende som bott här ett tag har flyttat, så det är väldigt tomt och denna veckan har jag ju inte gjort något efter jobbet, men kommande veckan ser mkt ljusare ut! Hurra för det! 

Och snart är det midsommar och då får jag träffa min underbara Jonas igen! Jag längtar massor till vi får bo tillsammans igen, men som de ser ut nu så ser det mörkt ut... Har inte fått något svar från jobben jag sökte, ska ringa de sista imorgon och se vad dom har att säga. Fick ett förslag att höra med vikariepoolen, att jobba där under hösten, men då måste ju J ha ett jobb vi kan ju inte leva på en vikarielön. Så får snällt vänta till Jonas har börjat sitt sommarjobb och hålla tummen att han får vara kvar där i höst! Eller att de dyker upp ett jobb till mig! Håll alla tummar ni kan för mig!

Har målat naglarna nu, men bild på de kommer imorgon nu får ni bild på min kommande vecka!

Ha en fin vecka!

Må gott, Puss & Kram!



Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0