Veckan efter midsommar!

Så var midsommar över och vi går in i vecka 26! Har inte mkt inplanerat, de ända är optikern på tisdag, ska testa linser igen! Kom på de nyss att jag skulle dit, de var ju tur att jag kom på de hade totalt glömt bort det! Sen har jag lite små grejer som jag ska försöka smälla in så som, måla naglarna och plantera om lite växter. Sen får vi se vad veckan bjuder på!



Nu ska jag se på filmen på trean, the break up. Sen sova! Snart semster 10 jobbdagar kvar!

Hoppas ni får en fin vecka 26! Må gott, Puss & Kram!



Kommentarer
Skrivet av: Amanda Rieem - EN MASJÄVEL

ensamma nej verkligen INTE! haha så sjukt mkt folk!! :D



Vad har du för planer i veckan?



Kram

2010-06-28 @ 00:18:25
Blogg/hemsida: http://mandyego.blogg.se/
Skrivet av: Kashaya

Skönt med semester snart.=)

2010-06-28 @ 14:11:58
Blogg/hemsida: http://kashaysblogg.blogspot.com

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0