En härlig helg !!!

Go kväll!

Vi har haft en sån härlig helg Jonas och jag ;) igår var vi ju hemma hos Micke på filmkväll, vi såg filmen äntligen midsommar, en helt ok svensk film. Men också väldigt annorlunda. Är det någon som sätt den och vad tycker ni om den?

Imorgon är en ny vecka, nu har jag landat från resan så nu blir det  jobb igen... Jonas är kvar ett par dagar till, vi pratade om att vi skulle gå på bio på tisdag efter att jag haft avdelningsmöte på jobbet, vi får se hur vi gör!
Sen är det ju ett bra tag tills vi ses :)

Nu ska vi äta chokladpudding!
Ha en fin vecka ♥
Må gott, Puss & Kram



Kommentarer
Skrivet av: Kashaya

Gott med chokladpudding. Vad hade ni tänkt se för film om det blir bio?

2010-03-28 @ 23:23:41
Blogg/hemsida: http://kashaysblogg.blogspot.com
Skrivet av: Linn

Mums med chokladpudding! Hoppas du får en trevlig start på veckan - jag känner mig lite kluven inför att börja jobba imorgon, men det ska nog gå bra =)

Ses snart igen!

Puss

2010-03-28 @ 23:24:01

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0