Mera gott & blandat!!!

Hej!

Här kommer flera bilder från härliga New york ;)

FJÄRDE DAGEN

   

FEMTE DAGEN

  
  
    


♥ Vi började fjärde dagen med en marknad, samma marknad jag var på för tre år sen :) Detta är inne i skolan, känndes som att vara i Glee serien :)
♥ Linn har köpt sig en cupcake!
♥ Nere i China Town, frukt/grönsaks stånden var mkt härligare än fiskstånden, huua!
♥ På en italiensk resturange :)
♥ Jag smaskar på en cupcakes "devil dog" hette den :)
♥ Linn har lärt mig att äta kalkon, mkt gott!
♥ Emma mkt kär, denna fick inte följa med hem, men en lite mindre :) LYCKLIG ;)
♥ Undra vad dem tittar på ;)??
♥ En 24 år gammal barbie, 86 är ett fin årtal ;)
♥ Vi var inne på en jätte leksaksaffär och där kunde man adoptera bebisar för 80 dollar, men min rosa hund fick räcka ;)
♥ Utanför leksaksaffären
♥ Vi stötte på svenska kyrkan :)
♥ Ikväll var vi på bubba gump, en jätte härlig resturange, rekommenderas varmt!
♥  Våran mat!
♥ Vi under paraplyet i ett regnigt NY

Det har regnat en hel del idag, men vi har varit glad för de, imorgon blir det musikal om vi får billiga biljetter :) Sen kanske en tripp till frihetsgudinnan, och de sista shoppingen. Snart åker jag hem, åker en dag innan Linn, är lite nervös för hem resan med tullen och allt... Men de ska gå bra!

Ha de fint hemma, må gott, Puss & Kram!



Kommentarer
Skrivet av: Micke

Du ser ut att trivas som fisken i vattnet. Härliga fina bilder som du tar. Vi ses snart. P&K

2010-03-23 @ 08:31:39
Blogg/hemsida: http://www.schlagerturnen.se
Skrivet av: Lilian som bor i USA

Nämen gu å kul att Du länkade mig till detta inlägg! Tack snälla! Den rosa hunden ser ju jättegullig ut! Men jag förstår mycket väl varför det fick bli den mindre varianten som fick följa med dig hem. Man vill ju ha plats för mer saker i väskan :) /Lilian

2011-12-08 @ 20:08:18
Blogg/hemsida: http://konstigalilian.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0