Min mamma är en tidningkändis!

Go kväll!

Nu är jag snart färdig packat för min resa till New york på torsdag:) Jag är så spänd nu, de ska bli så kul att träffa Linn igen, efter 3 månader, som jag har längtat efter dig gumman! Så många gånger man har kommit på sig själv när man tänkt ringa dig att, nej just de ja, Linn är ju i Mexico hon kan ju inte svara nu... Men nu ska vi umgås en hel vecka!

Men först tänkte ha göra en notis att min mamma är med i senaste nummret av hänt extra ;) Hehe. Jag skickade in för länge sen en bild på mamma och Henrik i scotts, och jag trodde verkligen inte att den skulle komma med men de gjorde den, och som ordspråket säger "bättre sent, än aldrig" ;) Så nu har man en mamma som är tidningkändis i en skvaller blaska, de är inte många som har en sådan mamma ;)


Tänkte att ha en bloggtävling nu medans jag är på semster, men den lägger jag upp imorgon, nu ska jag sova!
Men bara för att jag är på semester så får inte bloggen ledigt, jag tar med mig dartorn och hoppas på att blogga från the big appel en del :)

Ha en fortsatt F I N vecka!
T  A C K för alla kommentarerna i förra inäget, de var kul att läsa :)
Må gott, Puss & Kram!



Kommentarer
Skrivet av: Kashaya

Tävlingar är alltid roligt.=) Delta förresten gärna i mina tävlingar också.

2010-03-16 @ 23:27:42
Blogg/hemsida: http://kashaysblogg.blogspot.com
Skrivet av: Anki

ohhoo, vad ska du göra där ?:)

2010-03-17 @ 10:07:19
Blogg/hemsida: http://ankihansson.blogg.se/
Skrivet av: Linn

Coolt! Synd att det inte var i numret som mamma skickade mig, hade varit haftigt!

Kan inte fatta att vi ses imorgon, ska bli sa KUL!!! Have a safe journey, det kommer ga toppen!

Puss

2010-03-18 @ 03:29:21
Skrivet av: Louise - Living in Turkey

Varför känns det som om jag har sett denna bild förut? Har du haft den i bloggen innan?

Sött att du skickade in på Scott och din mamma iaf haha.



Jag vet inte vilken säsong det är men vi är 3-4 avsnitt före Sverige. Precis efter USA tror jag. Jag gillar DH bäst, Ugly Bettt är tråkigt numera och GG har jag börjat gilla mer och mer nu.

Men det är svårt att ha koll på tvserierna när man jobbar som jag gör på sommaren och framför allt när man reser och alla länder visar olika avsnitt på olika tider och datum.



Ha jättekul i USA nu!!



Kramar Louise

2010-03-18 @ 08:14:54
Blogg/hemsida: http://louisesa.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0