Oj oj oj vilken kväll!

Hej!

Nu är vi tillbaka till hotellet, vad spännade det blev ikväll, Tycker att det var rätt att Pernilla och Jessica gick vidare ikväll! Ska bli så spännande nästa lördag på finalen synd att man inte har biljetter, någon som vill ge mig två styckna?? Snälla ;) Hehe. Det är nästa värt att se om man hittar några billiga biljetter någonstans, vi får väl se vad som händer, Ibland har man ju tur ;)

Mina favoriter i finalen är Jöback och Anna Bergendahl. Men ska lyssna igenom och fundera lite till. Men vem som än vinner ska det bli otroligt häftigt att se ECS live, det gäller ju bara att sverige tar sig vidare i semifinalerna :)

Snart ska vi ta oss en runt till artisthotellet och se vad som händer, men innan jag avslutar måste jag tack Patrik för att han fick svindel, vi hade platser ganska högt upp i arenan, och Patrik kände att de svajade lite för mkt så vi fick gå och fråga om "svindelplatser" och de var så snälla och hjälpte oss till ett par bättre platser, och närmare scenen, då blev jag gladare;) hehe. Vi satt rakt fram i arenan, bra platser, så ännu en gång tack Patrik ;)


Länge leve schlagern
Må gott, Puss & Kram!



Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0