Barnklippning!!!

Hej!

Sitter på tåget hem, Jag har gjort min första barnklippning idag. Klippte Åke idag, inte det lättaste men det blev snyggt i slutänden :) Så nu är han nyklippt till dagis igen :) Och jag är stolt över mig själv som klarade av att klippa ett ivrrigt barn ;) Vi mutade honom med russin ;)


Denna veckan händer det mkt, nu när jag kommer fram till centralen väntar Linn på mig, hon ska vara hos mig tills torsdag och sen kommer Jonas till mig på söndag! Sen ska jag avklara mina två kalas jag har kvar i helgen :)

Var ju på bröllop och jag håller med min kollega som sa att man blir ju så kär och sitter och funderar på sitt egna bröllop  :) Det är bra att gå på bröllop innan man gifter sig själv. Man får mkt tips och idéer :) Men än är det väl ett tag tills jag gifter mig ;) Men roligt att fundera!

Nu ska jag snart packa ner mina saker och möta min underbar LINN!

Ha en fin söndagskväll!
Må gott, Puss & Kram!



Kommentarer
Skrivet av: sara

svar: hihi. :)



vad kul! blev det ett lyckat bröllop?



kram kram

2010-05-09 @ 20:40:36
Blogg/hemsida: http://smuls.blogg.se/
Skrivet av: Anki

inte illa att du klarade av att klippa honom :)

2010-05-09 @ 21:01:14
Blogg/hemsida: http://ankihansson.blogg.se/
Skrivet av: sara

svar igen: resan är en liten minisemester som jag och min pojkvän ska åka på. det ska blir jätteskoj! :)

2010-05-09 @ 21:33:53
Blogg/hemsida: http://smuls.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0