Ja då blir de tyskland nästa år!!!

Hej!

GRATTIS till Tyskland får man säga! Vi hejade ju på Danmark men de var ju kört ganska fort under röstningen, men Lenas låt är bra, förutom att hon inte kan så bra engelska....

Men vi hade en trevlig kväll! de var en häftig upplevelse! Fast vi inte hade några bra platser, riktigt dåliga, inte vad jag hade förväntat mig när man pratat med melloklubben som vi köpte biljetterna från! Men nu åker vi väl till Tyskland nästa år ;)



 



Nu ska vi snart ta flyget hem! och en sak måste jag berätta, jag pillade på scenen ;) !
Må gott, Puss & kram!



Kommentarer
Skrivet av: Kashaya

Jag gillar vinnarlåten, tycker den var helskön.=)

2010-05-30 @ 20:20:08
Blogg/hemsida: http://kashaysblogg.blogspot.com
Skrivet av: Linn

Nästa år vill jag följa med!! Du får visa mig hur jag kan gå med i Melloklubben :)

Ska bli spännande att se om det blir Vaxholm med jobbet idag, tror det. I så fall skickar jag dig ett sms och ser om du kommit hem från jobbet eller ej :)

KRAM!

2010-05-31 @ 10:12:35

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0