Stort födelsedags paket från HM!

Go kväll på er!

Jag är helt slut i kroppen! har tränat ikväll och körde skit hårt, men det är bra de ska kännas! Go Emma ;)!
Jag har även hämtat ett enormt paket från Hm idag. De var min födelsedagspresent till mig själv :)


Massor av rosa grejer, handdukar, påslakan, duschdraperi, servetter, leggings, tröjor och tunika! Jag är så nöjd med alla grejer! Men inte med räkningen men den kommer ju inte förrens i slutet av månaden, men bäst att spara undan lite pengar så jag inte får chocken i slutet av maj :)

Nu ska jag snart sova tänkte jag, imorgon går jag nog inte hem från jobbet, har flera ärenden på stan imorgon så ska fixa de istället.
Sov gott, Må gott, Puss & Kram!



Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0