Sista festen med kollegorna!

Hej!

Igår hade mina kollegor fixat en sista fest för mig hemma hos kollegan Mia som jag även ska sova hos sön-tis.
Kvällen igår var helt fantastisk, fick massa fina presenter och en oförglömlig kväll!

Här kommer lite bilder från igår!












♥ De kläde ut mig till princessa såklart :)!
♥ Käkade gott!
♥ De hade fixat en tipsprommenad, men inte en ända fråga om mig, men jag hade fem rätt de ni ;)
♥ Jag fick sjunga singstar och de andra shakade loss ;)
♥ Alla skrev fint i min gästbok, vi pratade, jag fick massa paket !!!
♥ Gruppbild !
♥ En exalterad Emma!

T A C K  för en fin kväll!

Nu ska Mia och jag äta lite och förtsätta att mysa i soffan!
Ha en fin första advent!
Må gott, Puss & Kram!



Kommentarer
Skrivet av: Kashaya

Härliga bilder.=) När flyttar du?

2010-11-28 @ 17:43:24
Blogg/hemsida: http://kashaysblogg.blogspot.com
Skrivet av: Kashaya

Börjar närma sig då.=) Nervös?

2010-11-28 @ 18:02:35
Blogg/hemsida: http://kashaysblogg.blogspot.com
Skrivet av: Lotta

Härliga bilder från en mycket trevlig kväll! Hoppas att du kände att du kommer att bli saknad, för det kommer du! Men du vet, på det nya året är du och Jonas välkomna hem till oss på middag, det är bara datum som ska bestämmas. vi hörs av, sköt om dej!

Kramiz

2010-11-28 @ 22:57:56

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0