Skor, skor, skor!

Go kväll!

Har prices sett på första avsnittet av Desperate Housewife! Det är så kul att det är igång igen, ser ni på det?

Ieftermiddag har jag varit barnvakt åt O, hon är så söt och väldigt lättsam. På torsdag ska jag vara barnvakt igen och då ska vi fika inne i Vaxholm!!

I helgen som var så köpte jag mig tre nya par skor, lite nya höst och vinter skor blev det, och här kommer en bild på dem! Inte den bästa bilden men men, en bild iaf!



Nu ska jag sova, imorgon blir det The Studio!
Sov gott! Må gott, Puss & Kram!



Kommentarer
Skrivet av: Ida

SV: Åh, tack du! Och detsamma, kramar! :)

2010-10-06 @ 19:04:08
Blogg/hemsida: http://idabjelkert.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0