Blog Awards outifts!

G O  K V Ä L L !

Nu så har Blog Awards avklarts och det var en helt ok lördag! Afternoontea partyt var roligare men det var trevligt att få vara med på prisutdelningen med, men de kunde väl ha satt ut stolar till alla, inte bara till dom som var nominerade, de hade fått plats jag lovar!
Häftigt att få se café opera, men väldigt litet. Hoppas man får gå nästa år med, de vill jag!

Nu ska  ta mig en dusch, sen gosa ner mig i soffan, flera bilder från dagen kommer senare i veckan, Linn tog de flesta, min mibil dog nästan, men här kommer två bilder på mina outfits!


A F T E R N O O N T E A  P A R T Y T

♥ Tröja- Vero Moda
♥ Byxor- Lånat av Linn, American Appel
♥ Skor- Converse, fynd från tradera!
♥ Scarf- Köpt på makrnad



G A L A N

♥ Klänning- H&M
♥ Kofta- H&M
♥ Strumpbyxor- H&M
♥ Väskan- Century 21, New York
♥ Stövlar- Skopunkten (syns tyvärr inte i bild..)


Ha en fin söndagskväll!!
Må gott, Puss & Kram!



Kommentarer
Skrivet av: Kashaya

Älskar klänningen du hade på galan, så söt. Är den ny?

2010-09-26 @ 22:47:40
Blogg/hemsida: http://kashaysblogg.blogspot.com
Skrivet av: sara

svar: tack snälla för awarden! :D



min pojkvän jobbar på ett bageri men just i helgen var han på övning med hemvärnet.



vad söt du är på bilderna! :)



2010-09-27 @ 08:24:47
Blogg/hemsida: http://smuls.blogg.se/
Skrivet av: Ida

Åh, vad kul!

SV: Thank you, massa kramar! :)

2010-09-27 @ 18:01:50
Blogg/hemsida: http://idabjelkert.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0