Fjärlisnaglar

Go kväll!

Sitter och slö tittar på halv åtta hos mig, väntar på idol! Skulle ätit hemma hos Emma idag men hon var tvungen att åka med äldsta sonen på träning, så det blir imorgon, men det var ganska bra, jobbade till kvart i fem och är ganska trött.

Lägger ut en bild på mina målade naglar som jag målade igår. Det blev ett ganska ljustblått naglack med dekorationsfjärilar :)



Väldigt stilrent men kunde nog ha måla ett lager till med lack tror jag, men första gången jag målade med den färgen.
Nu ska jag se i dol!
Må gott, Puss & Kram!



Kommentarer
Skrivet av: Kashaya

Söta fjärilar.=)

2010-09-08 @ 21:55:12
Blogg/hemsida: http://kashaysblogg.blogspot.com
Skrivet av: karin

Hej gumman! Åh det låter helt underbart att ses igen! I december it is! :-) när flyttar ni?

Vi vet inte än hur julen blir om det blir hos svärföräldrarna. Mamma och pappa ska ju renovera hela huset nu i höst så där är det liksom inte riktigt läge att fira jul haha. Men jag vill absolut ses och Peter också! Kanske kan du ta med dig Jonas ner hit? :-) vill så gärna seeeees!



puss kraaaaam <3

2010-09-09 @ 10:24:30
Blogg/hemsida: http://tusenbiitar.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0