Mammas & min helg!

Hej!

Nu har mamma åkt hem och jag håller på att laga lite mat samtidigt som jag lyssnar på lady gaga och tvättar :)
Mamma och jag har haft det super mysigt när hon varit här, Tack mamma för att du finns, trots att vi inte alltid är överens så är du den bästa ! ♥ Snart ses vi igen och flera gånger när jag flyttat, hoppas jag ;) !

Nu ska jag fixa tvätten sen äta!

Bildern från igår när vi var i stan



Vi gick förbi expressens valstuga och där stod Carl Bilt och pratade, men han är ju inget att ha :) hehe!

Ha en fortsatt fin kväll!
Må gott, Puss & Kram!



Kommentarer
Skrivet av: Evelina

Svar: Jorå, jag hade en helt ok helg :)



Lady Gaga funkar alltid!

2010-09-05 @ 19:31:00
Blogg/hemsida: http://evvvelina.blogg.se/
Skrivet av: Mamma

Tack själv det har varit jätte mysigt. Jag håller verkligen med dig Kalle Bilt är ingenting att ha.

Ha det bra. Puss och kram Mamma

2010-09-07 @ 18:23:08
Skrivet av: Berntemine

Spirits are speaking in my dreams and other ways

2010-12-15 @ 10:45:14
Blogg/hemsida: http://berntemine.blogbow.com

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0