Rosa Månaden!

Hej!

Ja nu går vi in i den rosa månaden! Jag har köpt mig ett rosa bandet i förra veckan, hoppas flera har gjort/ gör det!
Naglacksmärket Mavala brukar ju göra en serie rosa naglack, jag är spänd på att se om de gör det i år med, då ska jag nog köpa ett eller två ;)



Flera saker man kan göra för att stödja bröstcancern


Delta i rosadygnet
Köp ICAs rosa produkter och massa andra produkter
Delta i Ljusmanifestation
Gå på rosabandet galan i Göteborg


Jag tycker att det är viktigt att stödja bröstcancern, jag gör! Gör du det med!

Nu har min Jonas kommit hit, vi ska se idol nu!

Må gott, Puss & Kram!



Kommentarer
Skrivet av: Kashaya

Härligt att Jonas är på besök.=)



Sv. Jo det är skönt att han iallafall får komma hem på nätterna nu, gäller bara att de listar ut vad det är han har också så småningom...

2010-10-01 @ 09:52:10
Blogg/hemsida: http://kashaysblogg.blogspot.com
Skrivet av: Josefine

åh tack så mycket söta du !! :) det är riktigt roligt ! vad skönt att du har din jonas hos dig också, är ju aldrig fel när man får träffa sin älskade :)

2010-10-01 @ 10:58:15
Blogg/hemsida: http://emmajosefinee.blogspot.com

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0