25,25,25!

Hej!

Yes! Äntligen, jag pratade nyss med min morbror, han har fixat en lokal som jag kna ha min 25-årsfest i hemma i min barndomsstad där jag ska ha festen i slutet av maj! De har varit massor a strul hit och dit med att man inte lånar ut lokalen till icke medlemmar i en förening som finns hemma och att hyra ut till ungdomar för dom bara har västa suparfesterna. Men nu så är lokalen bokad och jag kan pusta ut och börja med inbjudan!



Nu väntar jag på att mitt hjärta ska komma hem, han jobbar kväll. Imorgon är jag ledig, skönt, ska ringa arbetförmedlingen imorgon, mitt vikariat går ju snart ut...

Men nu ska jag se vidare på Sveriges mästerkock!

Må gott, Puss & Kram!


Kommentarer
Skrivet av: Kashaya

Vad skönt att det ordnade sig med lokal.=) Jorå mår lite bättre idag men inte frisk ännu. I de andra paketen var det bindor, trosskydd och tamponger från Moxie och smycken och bälten från Sydafrikans designer.

2011-04-13 @ 22:54:53
Blogg/hemsida: http://kashaysblogg.blogspot.com
Skrivet av: chayenne

sv: Va roligt att du är med i tävlingen! =) Ja jag såg det! Jag gillar v-vik, brukar va där mke i sommaren :D .. Och min dotter föddes där <3

2011-04-13 @ 22:57:37
Blogg/hemsida: http://hellsbelle.blogg.se/
Skrivet av: Josefine

Hihi ja visst är hon lik sin pappa ;) men man kan ju alltid hoppas att hon har fått något från mig :) det är helt underbart att vara mamma, känns som att Alva alltid har funnits här hos oss ! :)

2011-04-15 @ 11:50:55
Blogg/hemsida: http://Emmajosefinee.blogspot.com

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0