Nu får alla påskharar sova fram tills nästa påsk!

Hej!

Nu är jag hemma igen efter härliga dagar hemma hos Mamma. Det är skönt att få komma hem några dagar och få vara sådär liten igen ni vet :)
Mammor är allt bra att ha, men ibland är dom verkligen en såndär "pain in the ass" Min mamma älskar jag så mycket så jag inte ens kan visa. Och ibland är hon bara för mkt, men de går alltid över. Som tur är, min Mamma är en sån stark person som jag avgudar högt! Så kämpa vidare Mamma och jag älskar dig!

Hoppas ni mina kära läsare med har bra relationer till era föräldrar!?

Nu blir det jobb tisdag och onsdag på torsdag åker vi till Stockholm en vecka! Så härligt!

Och nu blir det mat här!
Må gott, Puss & Kram!


Kommentarer
Skrivet av: sannalitens.blogg.se

Svar: Okej :) Är du härligt utvilad för veckan som kommer nu då? :)

Kramar, Sannalitens.blogg.se

2011-04-24 @ 19:40:27
Blogg/hemsida: http://sannalitens.blogg.se/
Skrivet av: Kashaya

Ska ni göra något speciellt här i Sthlm då?



Glad påsk du med!

2011-04-24 @ 22:31:40
Blogg/hemsida: http://kashaysblogg.blogspot.com
Skrivet av: Mamma

Tack snälla för att du har varit hemma och vi har ju haft några fina dagar. Jag ska fortsätta att kämpa på även om det just nu känns ganska jobbigt. Jag ser redan fram emot nästa gång du kommer då blir det ULLARED och KALAS det ska blir roligt... Puss och kram

2011-04-25 @ 12:30:36
Skrivet av: sara

svar: ja, min mormor kan hon! ;)



hoppas du haft en bra påsk!

2011-04-25 @ 16:37:40
Blogg/hemsida: http://smuls.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0