Min barndomsvän Karin!

Hej!

Detta inlägg ska jag tillänga min barndomsvän Karin. Vi började känna varndra när vi gick i fyran. Vi hängde nästan varje dag efter skolan från fyran fram till nian! Vi hade ett stor gemensamt intresse och de var dans, vi började i en dansgrupp när vi var 12 år, vi dansade en gång i veckan fram till sista året på gym.

Vi har gjort så mkt roliga saker tillsammans, busringt våran hemska extra fröken, hittat på konstiga mellanmål, spelat kortspel så korten fladdrat, skrattat så vi gråtit av ordet ättika, blivit stoppade av polisen för att Karin sjusade mig på cykeln, ja den listan kan göras lång!

Efter nian så valde vi två olika gymnasie linjer. Men vi fortsatte att träffas, inte lika ofta. Men vi fanns där för varandra ändå. Vi träffades ju iaf när vi dansade, och de dagarna som vi delade i träningshallen de glömmer jag inte! Efter studenten så flyttade jag till Vimmerby och Karin boddde kvar i Västervik, under de två åren så träffades vi inte så mkt men vi hade kontakt ändå genom internet och telefon. Sen efter dessa två år så flyttade jag upp till Vaxholm, Karin bodde kvar något år till sen flyttade hon ner Kristianstad där hon bor idag. Under dessa tre år så har vi inte heller haft så mkt kontat, setts hemma i Västervik om vi varit hemma båda två. Annars så har internet eller telefon varit räddningen.
Förra sommaren så åkte jag ner för att hälsa på Karin och hennes pojkvän. Jag var lite nervös, vi hade inte setts ordentligt på tre år. Men det var som om vi aldrig hade varit ifrån varandra! Några veckor senare kom Karin upp till mig i Vaxholm, vi hade jättehärliga dagar!

De sista vi sa innan vi skilldes åt var att de inte får gå så lång tid innan vi ses igen, nu har det gått lite mera än ett år sen Karin varit och hälsat på mig och vi har inte setts, men nu fundera jag och Jonas på att åka ner och hälsa på dem i sep eller okt. Karin och hennes pojkvän fick ett dotter nyligen! Så det ska bli väldigt trevligt att ses. Ska bara bestämma datum. Sen hoppas jag att de kommer hit upp och hälsar på oss snart!

Karin är en sann vän som ställer upp i vått och tortt, trots alla dessa mil mellan oss!
Jag är så glad att jag har dig som min vän, Karin♥!

Och jag lovar Karin, jag ska berätta för dig när jag väntar barn och den dagen som jag säger ja till Jonas ;)
Karin har nämligen drömt om att jag är gravid och inte berättar något för henne och att jag har gift mig utan att berätta det ;)!

dsc00722 (MMS)

Bilden är från förra året när vi var på sommarkrysset!

 

T A C K för att du finns!

 

Må gott, Puss & Kram!



Kommentarer
Skrivet av: victoria

Ja barnen var väldigt lyckliga över att få besöka pippi, ronja, emil mm :-) Super lyckat!



Fint inlägg av dig till din vän :-)

2011-08-10 @ 09:33:29
Blogg/hemsida: http://victoriaseecret.blogg.se/
Skrivet av: Marcus Å

Nej, det var inte igår. Allt bra med mig hur mår du själv då?



Min sommar har varit riktigt bra, din också? :D

kram

2011-08-10 @ 09:47:35
Blogg/hemsida: http://slipsens.se
Skrivet av: Karin

underbara gumma! Så glad för att jag har dig också. Och som sagt, inga mil i världen kan skilja oss åt. Finns alltid bara ett telefonsamtal bort! Glöm aldrig det <3

2011-08-10 @ 10:24:59
Skrivet av: Sofia - Mode, foto & personligt

Godmorgon!

Allt bra? :)

2011-08-10 @ 11:33:01
Blogg/hemsida: http://smnmode.blogg.se/
Skrivet av: julia

sv: tack, ja det är mina riktiga naglar :)

2011-08-10 @ 13:27:47
Blogg/hemsida: http://jjuliees.blogg.se/
Skrivet av: Sofia - Vinn en ziperall på min blogg!

det är fint med mig :)

2011-08-10 @ 14:18:40
Blogg/hemsida: http://smnmode.blogg.se/
Skrivet av: Johanna

Vilket fin inlägg :)



Jag får veta om jag får jobbet innan veckan är slut... troligen fredag! :)

2011-08-10 @ 16:04:59
Blogg/hemsida: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0