Alla hjärtans dag!

G L A D  A L L A  H J Ä R T A N S D A G!

Hoppas ni haft en fin dag med mkt kärlek!

Jag har haft en bra dag, är lite små trött, gick upp vid fem!!! imorses.
Jag gosar runt i mina nya sockor som jag fick av Mammi i alla hjärtans dag present, fick paketet redan i fredags och kunde såklart inte vänta med att öppna, och jag älskar dom, färgen år så Emma! Tack Mamma ♥!



Ska bli spännande att se om jag får något av Jonas, han jobbar till nio ikväll så får se sen när han kommer hem, men jag skulle bli väldigt överaskad om jag fick något, han tycker att alla hjärtans dag bara är säljteknik och det är det väl, men det är mysigt att bli få lite extra kärlek! Det ligger iaf ett paket här och väntar på honom ;)

Nu ska jag göra lite mat!
Må gott, Puss & Kram!


Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0