Alla hjärtans dags fika en dag senare!

Go kväll!

Jag blev så himla sugen på fika när jag gick hem idag från jobbet, går förbi ett bageri varje dag, det är väldigt svårt att låta bli att inte gå in, men har lyckats bra och idag gick jag in för att köpa med mig lite
"fira alla hjärtansdags gott,fast en dag senare" var nämligen där inne igår för att köpa lite fika men dom hade så himla lite och tråkiga fikabröd igår.... Så snart ska vi gosa ner oss i soffan med fikat, men först halv åtta hos mig!



Och jo föressten tror ni jag fick någon hjärtepresent igår..? Jo men jag fick buda hem dom själv på tradera ;) Var två naglack från märket OPI som jag varit nyfiken på länge, och naglacken är verkligen häftiga, ni ska få se när dom kommer! Har även budat på två andra OPI naglack, men dom får jag betala själv, man kan ju inte få allt verkar det som ;) Så jag fick en liten present iaf!

Må gott, Puss & Kram!


Kommentarer
Skrivet av: Kashaya

Trevligt med fika!=) Ska bli kul att se OPI lacken sen.

2011-02-15 @ 21:49:28
Blogg/hemsida: http://kashaysblogg.blogspot.com
Skrivet av: Kashaya

Hoppas lacken kommer snart då.=) Ja tyvärr är skorna rätt dyra men de som testat dem verkar tycka att de faktiskt fungerar så man kanske borde kosta på sig ett par.. de är rätt snygga om inte annat.

2011-02-16 @ 19:16:13
Blogg/hemsida: http://kashaysblogg.blogspot.com
Skrivet av: Caroline

Garderobsrensning!

Bl.a. en snygg orkesterjacka från H&M och massa söta klänningar!

http://www.tradera.com/auktioner/CarolineA-

Sista chansen på lördag!

2011-02-16 @ 21:17:36

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0