Bajstack!!!!!

Å hej!

Vilket vackert väder man vaknar till idag då!!!! eller inte, fyfyfy, jag vet att det bara är feb och att de kan komma snö, men kan vi inte få en tidig VÅR något år!!!???

Jag har iaf ett paket som väntar på mig idag med fina burkar ni ska få se senare idag. Något kul!
Snart ska vi åka till secound hand butiken här för att leta efter en fin brick som vi ska ställa ljus på och kolla ev ett databord, om vi inte hittar något ska vi hem till Jonas föräldrar och leta där. Vi ska förska göra en datahörna i vardagsrummet.

Men nu blir det frukost!



Må gott,
Puss & Kram!


Kommentarer
Skrivet av: Louise

Menar du att det är detta jag ska komma hem till imorgon?

Oh my God, jag kommer dö ju!!

2011-02-10 @ 17:57:31
Blogg/hemsida: http://louisesa.blogg.se/
Skrivet av: Rebecca

sv: eller hur ^^

nej jag har inte varit där, men skulle gärna vilja åka dit!

2011-02-10 @ 18:20:38
Blogg/hemsida: http://rebeckhaam.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0