Flygande tefat

Hej!

Det är så skönt att jobba mån-ons, man hinner med så mkt på dessa två andra dagarna!
Nu är det fredag och snart ska jag käka chips men först står det tacos på våran matlista! Vi tänkte bojkotta let´s dance ikväll och se något annat, missade förra programmet och känner att det går lika bra att missa ett till, vill man kan man ju se reprisen imorgon!

När vi var uppe i Stockholm så plockade jag med mig lite flygande tefat från Mickes butik, de är så goda, men lakris tefaten är godare, dessa på bilden är sura tefat. Ett godis som får mig att tänka på min barndom.
Har ni något godis som ni förknippar med eran barndom?

Nu ska jag lyssna på årets sex första mello låtar!, Spännade!



Må gott, Puss & Kram!


Kommentarer
Skrivet av: Kashaya

Oh klassiker, fast jag gillar inte tefaten... Sv. Det ska jag göra. Ja det hoppas jag med, kul med fina naglar men jag tror inte det kommer bli så fint när jag ska försöka fixa.... Låter kul med en egen salong, då kan du få fixa mina naglar.;-)

2011-02-04 @ 22:15:25
Blogg/hemsida: http://kashaysblogg.blogspot.com

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0