Glitternaglar!

Hej!

Här kommer mina OPI naglack som jag budade hem från tradera. De två stora köpte jag själv och de två små fick jag av Jonas i alla hjärtansdags present. Man kan göra riktigt bra affärer på tradera ibland. Naglacken på den första bilden är stora naglack (15ml) och för dom båda plus frakten då fick jag betala 216 kr, tycker jag är helt ok. Ett naglack kostar väl runt 150 kr i butik?? Ska bli spännande att testa dom, och lite roligt med annorlunda naglack. De blåa glitternaglacket ser jättefint ut och hoppas att det kommer bli snyggt på!




Nu ska jag faktikt sätt mig och göra lite egna kort, fick lite insperation från igår när jag gjorde Jonas systers grattis kort!

Sen ska jag lyssna igenom mellolåtarna!
Må gott, Puss & Kram!


Kommentarer
Skrivet av: Kashaya

Riktigt fina glitterlack.=)

2011-02-18 @ 17:52:13
Blogg/hemsida: http://kashaysblogg.blogspot.com

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0