Hittat de nya chipsen!

Hej!

Här städar vi förfullt! Så härligt när det blir rent och snyggt!

Igår när vi var och handlade så hittade jag OLW.s nya chips. Jag var ju tvungen att köpa dem och de var helt ok, lite rökiga i smaken, men efter en stund börjar de likna peppar chipsen... Men jag lär nog köpa dom flera gånger!



Nu ska jag göra lite kort, det blev inga igår kom massa annat imellan, men nu tar jag en paus i städandet och fixar kort!

Hoppas ni har en fin lördag!?
Må gott, Puss & Kram!


Kommentarer
Skrivet av: Josefine

ja så himla mysigt ! :) hoppas att ni får en bra kväll framför melodifestivalen nu, känner jag dig rätt så sitter väl du på första parkett ;) hihi

2011-02-19 @ 17:09:40
Blogg/hemsida: http://emmajosefinee.blogspot.com

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0