5 år av ♥!

Hej!

idag har Jonas och jag varit tillsammas i 5 år, men egentligen inte om man ska vara petnoga, eftersom Jonas gjorde slut och ja ni vet hela den historien om de, men vi känner att vi räknar från första början :)

Så dagen började med frukost i sägen, sen åkte vi iväg på lite ärenden och fikade. Sen köpte vi lite nya blommor och sen beställde vi thai mat. Så nu har avnjutit en god middag och sett våran favoritfilm, Senare ska vi äta chokladpudding och sen film till. Vilka filmer vi såg får ni se imorgon!







Nu ska jag se på halv åtta hos mig, och ja just de glömde de ringde från ett jobb som jag har sökt, jag ska på intervju, på måndag blir det!


Nu återgår jag till tv:n

Må gott, Puss & Kram!


Kommentarer
Skrivet av: sara

det ser ju jättemysigt ut. och nya blommor är alltid roligt. speciellt nu i vintermörkret. :)



hoppas det går bra på jobbintervjun!



kramis

2011-01-12 @ 07:46:03
Blogg/hemsida: http://smuls.blogg.se/
Skrivet av: Alexandra

Vilken fin blogg du har :) vet du, ni är väldigt lik mig och min pojkvän haha! jag menar de där med att äta massa gott och titta på film :p finns inget bättre :)

2011-01-12 @ 16:15:03
Blogg/hemsida: http://alexandras.nu

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0