Hon jobbar i affär

Hej!

Vi har det såbra här i stora staden, inte så mkt blogg, hoppas ni godtar det!
Igår träffade jag Linn i stan, vi tog en fika på Sturekatten, en café jag kan rekommendera här i Stockholm.

Idag har jag varit på mitt gamla jobb och hälsat på, barnen kasstade sig på mig när jag kom och mina föredetta kollegor var glad att se mig, de saknade mina fester som jag brukade annordna sa de ;) Så gulliga, jag saknar dom med såklart, men jag saknar inte Stockholms trafik och alla människor som tränings!!! Huua!

Vi bor hos  Micke, han har en filmbutik så vi kommer vara här en del och hjälpa till. Nu i eftermiddag så har jag blippat filmer som de ska skicka tillbaka, men nu har jag så ont i mina fötter så måste villa dem en stund.



Imorgon ska vi åka hem till Sara på en fika sen ska jag in till stan och köpa en parfym på åhléns city som jag blev kär i igår, kanske inte har råd men den är jätte söt plus att man får en väska och ett läppglans på köpte och det gillar jag när man få grejer på köpet ;)
Köpte även en kavaj igår på HM (har den på koret här neranför) syns inte så bra kanske men den är jätteskön oh kostade otroligt bara 199 kr! Köpte mig även en gul klänning från HM ska vissa er senare. Roligt med något färgstarkt, hoppas kunna annvända den vid något bra tillfälle. (Melodifestivalen kanske) hoppas på ett par biljetter Micke kan sälja åt oss.

Snart stänger vi här för idag och åker hem och sover.
Må gott, Puss & Kram!



Kommentarer
Skrivet av: Kashaya

Härligt med lite shopping.=) Särskilt när man får något extra på köpet. Ja jag hoppas borsten från eleven är bra, ser bra ut iallafall. Två lakritsfiskar var riktigt snålt det håller jag med om.

2011-01-29 @ 18:37:53
Blogg/hemsida: http://kashaysblogg.blogspot.com
Skrivet av: sara

svar: aja, men det är ju ännu bättre. när man åker buss kan ju passa på att läsa och lyssna på musik. det skulle jag älska! :)



jag söker ju inga jobb så det går varken bra eller dåligt. :)



tack snälla! kvällen var underbar!

2011-01-30 @ 09:48:01
Blogg/hemsida: http://smuls.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0