Lätt som en plätt!

Hej!

Då ska man börja jobba igen då! har fått ett jobb på en förskola, tjänsten är på 60% men det är helt ok, det är ju ett jobb iaf och jag kommer ut lite. Men jag kommer fortsätt att leta andra jobb vill ju jobba med äldre barn och de vet chefen om så det känns bra! Som det ser ut nu så kommer jag jobba mån, tis och ons, så då får man lite tid hemma också. Börja på måndag! Det som är skönt är att de är en grannkommun som jobbet är i, det är skönt att jobba så för då har man ändå sitt privata på hemmaplan lite.


Bilden är från mello09, jag vill så gärna gå någon av tävlingarna i år, men har inga biljetter.....


Jonas jobbar natt igen, han ska göra de hela helgen med, men det ger pengar och jag får ju sängen för mig själv, så det är ok ;) På söndag blir det buggkrus!

Nu ska jag fortsätta att se på resturange i vårt vardagsrum!
Må gott, Puss & Kram!


Kommentarer
Skrivet av: Kashaya

Vad roligt att du fått ett jobb även om det inte var det du ville, skönt att ha något medans man letar vidare.=)

2011-01-20 @ 23:25:22
Blogg/hemsida: http://kashaysblogg.blogspot.com
Skrivet av: Josefine

men vad roligt, grattis ! :) jag längtar tills jag är färdig med min utbildning och kan börja jobba :)

2011-01-21 @ 10:34:09
Blogg/hemsida: http://emmajosefinee.blogspot.com
Skrivet av: linn

Vad bra att du ska jobba mån-ons. Då är du ju ledig på torsdagen när jag kommer :)

puss!

2011-01-21 @ 20:17:55

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0