Mitt 2010!

Hej!

Här kommer mitt 2010 i bilder!



J A N U A R I


Vi började året med att gå på idrottsgalan!


Hade personalfest hemma hos mig!


F E B R U A R I



Åkte skidor för första gången


Mello 2010 började!


M A R S


Gick på finalen av Mello med Sara!


Åkte till NY med Linn, en fantastisk resa♥


A P R I L


Firade påsk hemma i Viken med godisharar från NY


Började sälja Oriflame


M A J


Firade min födelsedag i massor, först med kollegorna!


Och sen med mina kära vänner ♥


Berättade för er att Jonas & Jag var tillsammans igen ♥!


Var i Noge och såg ESC


J U N I


Gick vårruset med Jennie!


Åkte ner till barndomsvännen Karin!


Upplevde Kungabröllopet live, mäktigt!


Firade midsommar i Dalarna


J U L I


Första doppet!


Åkte till Viken ett par dar och kökade såklart en hälften av varje!


Åkte till Storebro på allsång


Mamma & jag turistade i Stockholm!


Karin kom på besök!


A U G U S T I


Käkade hur mkt mjukglass som helst med Micke på Jensens Böfhus


Gick på Oriflames kickoff


Åkte på en liten minitripp till Dalarna med Jonas ♥


S E P T E M B E R


Började med barnvakt hos två härliga familjer!


Åkte på en eländig ögoninflammation!!!


Gick på BlogAwards med Linn, en höjdar dag!


O K T O B E R


Gick på inspelning på Sveriges television


Kommunfest!


Chokladfestivalen med Mamma♥!


The studio med Sara!


N O V E M B E R


Firade Mammas 50-årsdag!


En härlig utekväll med tjejerna! då vi fann Naglo!!!



Flyttlastet gick!


Avskedsfest med härliga kollegor!


Avskedsfika på jobbet sista dagen..


Gick på inspelning av så ska de låta innan jag flyttade



D E C E M B E R



Julpyntade fint i våran lägenhet!


Bakade pepparkakor med Svante & Åke ♥


Firade jul i Viken, Jonas var med!


Gick på juldagsbio med Jonas, Mamma, Moster och Ingifta Morbror!


Avslutade 2010 med att fira in 2011 på torget!

Vilket år man har fått vara med om, det har verkligen hänt en hel del! Åkt till andra sidan jorden, träffat massa kändisar, haft härliga middagar med kollegorna, blivit tillsammans med Jonas♥, haft härliga dagar med fantastisk vänner, haft härliga dagar med Mamma!, Börjat sälja oriflame, blivit inspererad av att börja måla naglarna, gått på bloggala, och sen flyttat!

TACK alla ni läsare som följt med mig under 2010, jag hoppas att ni följer med under 2011!

Nu ska jag mysa ner mig i soffan med Jonas!
Må gott, Puss & Kram!


Kommentarer
Skrivet av: Josefine

tack söta du :) verkar som att du har haft ett bra år ändå ! riktigt kul att läsa :) det kommer upp en liten nyårskrönika hos mig också senare ;)

2011-01-03 @ 11:58:30
Blogg/hemsida: http://emmajosefinee.blogspot.com
Skrivet av: Amanda Rieem

hii tackar! :D hoppas du mår toppen! kul med massa bilder!

2011-01-03 @ 12:20:48
Blogg/hemsida: http://scenbloggen.com/amandarieem
Skrivet av: MOLLY

Hejjsan!

Jag undrar om vem som hälst får åka på bloggawards (om man har en blogg förståss då)?

Jag skulle bli tacksam om du svarade som kommentar till min blogg!

2011-01-03 @ 12:26:52
Blogg/hemsida: http://tresystrarnaijeans.blogg.se/
Skrivet av: Kashaya

Ser ut som du hade ett bra 2010.



Sv. Jorå jag sov gott.=) Du med hoppas jag.

2011-01-03 @ 16:35:50
Blogg/hemsida: http://kashaysblogg.blogspot.com

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0