Draktränaren!

Hej!

Vi har precis sett klart på filmen draktränaren. Har ni sett den? En riktigt bra tecknad film, snygg gjort och en ubersöt liten drake. Kan tänka mig att se den i 3D är häftigt.


Bild från CDON


Nu ska vi sova, jag känner mig inte hunda ikväll, bara det inte är någon förkylning i kroppen, Jonas var ju förkyld nu i helgen. På tisdag ska vi till Borås djurpark med Jonas syster familj, så då vill jag vara frisk. Men hoppas att en god sömn gör susen.

S O V  G O T T!

Må gott, Puss & Kram!


Kommentarer
Skrivet av: Johanna

jag har gjort, har pluggat vidare till specialpedagog nu :) så vi jobba ihop förra sommaren när jag pluggade :)



ja det skulle man kunna ha faktiskt :)

2011-07-11 @ 00:01:27
Blogg/hemsida: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0