Håll din hund i snor!

Hej!

På torsdagen den 21 juli så åkte jag ut till Vaxholm igen för att träffa mina gamla och kära kollegor!
Vi hade en riktigt rolig kväll, det känns som att det var igår som vi sågs senast. Vi pratade massa gamla minnen och nya saker som hänt!

Rubriken "håll din hund i snor" kommer från kvällen, vi berätta massor av olika roliga saker som man varit med om i andra länder. Lotta berättade om när dom var i Danmark och jag tror att det var en av hennes söner som läste, håll din hund i snor, men det ska ju stå håll din hund i koppel, (snöre, säger de nog i Danmark) ;)





Kvällen var riktigt rolig och GUD vad jag saknar dessa människor, inte jobbet och det är ju bra men dessa människor!... Men det är jättekul att vi håller kontakten tycker jag!

TACK för att ni finns mina kära gamla kollegor! ;) Ni gjorde min tre år i Vaxholm till ett rent nöje! Bättre första kollegor kan man inte få!
Hoppas det blir en träff snart igen!

Må gott, Puss & Kram!


Kommentarer
Skrivet av: Sandra

Haha japp, hold din hund i snor!! Har pratat danska så hjärnan blöder idag :P



Igår var det inga artister direkt, då var det scouter men senare i veckan kommer det att komma en "hemlig" artist som ska spela. Får väl se.

2011-07-29 @ 20:02:42
Blogg/hemsida: http://lilleput.blogg.se/
Skrivet av: Kashaya

Låter som en härlig dag.=)



Sv. Vad bra att Beautysticksen har kommit, hoppas de fungerar för dig. Med mig är det fantastiskt!=) Fick precis vet att jag fick högsta betyg på mitt examensarbete så nu kan jag plocka ut min juristexamen.

2011-07-29 @ 20:20:23
Blogg/hemsida: http://kashaysblogg.blogspot.com
Skrivet av: I AM BAAM - Göteborg Edition

hahah håll din hund i snor :P Det var lite roligt faktiskt :P



svar: Ja det var en superhärlig utflykt. Båtturen dit var ett riktigt nöje också. Som en lite sightseeing liksom :))

2011-07-29 @ 20:55:08
Blogg/hemsida: http://iambaam.blogg.se/
Skrivet av: Maja

Tack vad snäll du är! :)



ja det klart, men saker finns det alltid att göra. Alltid när man har tid över brukar jag sitta och redigera bilder, baka en kaka eller som idag när vädret tillåter det, stoppa in ett par hundra kort på sin rätt plats i fotoalbumen! :)

2011-07-30 @ 10:03:23
Blogg/hemsida: http://majyaa.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0