Kolmården!

Hej!

Tisdagen den 19 juli så var vi på kolmården. En ENORM park! Men också väldigt fin, men jag skulle nog inte ta med mig mina barn dit som är under 5 år, det är en park där man går, går och går, väldigt stora ytor, men det är bra för djuren, för de ska ju ha stora utrymmen tycker jag.

Vårt mål för dagen var att få en gudning i delfinariummet, men det kommer i ett annat inlägg, detta bjuder på bilder från dagen!


Vi började ju dagen med en delfinguidning, hel häftigt!


Sälföreställning som var mkt bra!


Härlig gorilla, märks vem som bestämmer här iaf!


Undra hur en elefant känns att klappa..? Någon som gjort det?


Lekpaus, kul att se djuren i lite action!


Delfinuppvisnigen! Vi fick reserverade platser eftersom vi varit på gudningen innan


En helt lyrisk Emma ;)


Gissa om denna stora delfin fick följa med hem eller om det blev en mindre variant, svar kommer i ett annat inlägg:)


Jonas hittade ett chokladhjul som han gillar så mkt ;)


Jag testade på att rida kamel! en häftig och guppig upplevelse ;)


Vi testade den nya attraktionen som var safari, man åkte i en bur över djuren, ingen höjdare och verklignen inte värt att stå 1 timme i kö!!! Djuren var ju ganska slöa för det var varmt så de gömde sig och berättar rösten stämmde inte in på de vi såg.. Förr hade dom ju så att man kunde åka bil genom och se djuren, det är nog mkt bättre och spännande.


Vi avslutade dagen med en glass innan vi åkte till hotellet!

Må gott, Puss & Kram!



Kommentarer
Skrivet av: Tuss

Jaa, vi brukar stanna till där när vi åker till våra vänner i Gbg :)

2011-07-27 @ 18:38:03
Blogg/hemsida: http://tuzzanz.blogg.se/
Skrivet av: Johanna

Ja man kan undra vem som köper en sådan stor klubba... JAG haha, jag skulle säkert göra det bara för sakens skull.... :P Vilket bara skulle vara slöseri med pengar.... :)



Tror inte heller pengar gör en mycket lyckligare, kanske för en tid men inte evig lycka.... kärlek bygger man inte upp med pengar i vilket som helst.... väljer man någon för pengarna, är det sällan frågan om kärlek...inte den sortens kärlek...



Härliga bilder, ni ser ut och haft det kanon, har faktikst aldrig varit på kolmåden

2011-07-27 @ 22:06:32
Blogg/hemsida: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Skrivet av: ella

sv. aa! jag fick inget sommarjobb så ja startade eget ist, och har alltid gillat att baka :)

2011-07-28 @ 01:57:42
Blogg/hemsida: http://eellafalk.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0