Fynden från dagen!

Hej!

Hittade en del fynd idag på marknaden, eller ett fynd bara som har på själva marknaden. En Victoria skål, liknar Ittala. Har tittat på den ett antal gånger, men inte köpt den och nu var den på kanonpris 99 kr och ROSA;) På bilden kanske det ser lika stor ut som en ittala skål, men denna är mkt större, skulle kunna servera marängsviss i den eller ha den som fruktskål, så den är mkt större en ittala. Sen hittade jag en klänning på H&M som var 30 kr billigare i butik än på internet. Sen hittade jag formar som man göra vaniljhjärtan i så det ska jag försöka mig på.
Så dagen var perfekt. Tillochmed J gillade att shoppa idag och hittade sig ett par nya solglasögon och en skjorta.




Nu ska jag försöka att komma på något jag kan göra, jag är rastlös till tusen, undra varför jag har ju varit igång hela dagen och även fått shoppat så borde ju vara trött ;)

Må gott, Puss & Kram!


Kommentarer
Skrivet av: Ewa

Sv: Jaha okej, jo men skara är väl okej det med antar jag :)



Min dag har vart jättefin - har din helg vart bra än så länge ? :)



Och visst är den Veronicaskålen fin.. köpte den genomskinliga förra året :D

2011-06-04 @ 16:48:09
Blogg/hemsida: http://momentwithout.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0