Swedish Grace!

Hej!

När vi var på Ica häromdagen så såg jag att om man köpte fyra valfria findus produkter så fick man en skål från Rörstrand, man fick välja på en skål från märket Swedish Grace eller en skål från märket Kulinara. Det tyckte jag var väldigt passande för jag har läst på findus hemsida att findus firar 70 år och gör det med Rörstrand. Köper man 10 valfria produkter från findus så får man välja ett av dessa tre paket:

Paket 1: 2 st tallrikar Kulinara, värde ca 300 kr
Paket 2: 2 st skålar Kulinara, värde ca 300 kr
Paket 3: 2 st tallrikar Swedish Grace, värde ca 400 kr

Jag har börjart gillar Swedish Grace serien, och hade tänkt att samla 10 produkter och få två tallrikar från Swedish Grace. Men när jag såg att om man köpte fyra valfria findus produkter och fick skål på köpet, så jag köpte typ upp hela findus frysta dill på ica häromdagen ;)  Dill går ju alltid åt och de är ju inte så dyra så jag tjänade på detta istället för att gå och köpa tallrikarna och skålarna, de ni ;)




Tallrikarna hoppas jag snart kommer på posten, om de nu inte är slut....

Må gott, Puss & Kram!


Kommentarer
Skrivet av: sara

svar: leggingsen kommer från vero moda. :)

2011-06-19 @ 09:34:55
Blogg/hemsida: http://smuls.blogg.se/
Skrivet av: Linn

Hahahaha, vad du är smart Emma! Jag diggar också Swedish Grace, enkelt och stilrent :)

Puss

2011-06-19 @ 12:50:03
Skrivet av: Ewa

Tänkte att jag kommenterar under detta fantastiska inlägg då jag älskar swedish grace med och har nästan hela servisen :D



Sv: Jo det var lite kul, men det är inte första gången det händer. En annan gång svimmande en kille på mig som jag sedan fick hjälpa :)



kram

2011-06-21 @ 22:16:10
Blogg/hemsida: http://momentwithout.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0