6 kroners shopping!

God Morgon!

Uppe med tuppen idad men, men de blir fint med de nya tapeterna. Ni ska få se sen!
Kan berätta att de i hallen blir brunt/kaffe/kaffelatte ungefär och i sovrummet grönt!

Så idag hinner jag göra massor av saker, Ska snart äta frukost och sen blir det att plocka lite här och måla naglarna, sen vid två-tre tiden kommer Louise! De är två år sen vi träffades, det ska bli jättekul! Läs HÄR om våran träff för två år sen, och kolla in hennes blogg HÄR

Igår var jag även nere på stan en stund för thebodyshop hade klubbdag och jag gjorde ett riktigt fynd! Betalade bara 6kr, för jag hade en värdecheck på 200kr och sen fick man en goodiebag när man köpte något! Så jag är verkligen nöjd.



HA EN FIN DAG NU VÄNNER!
Må gott, Puss & Kram!


Kommentarer
Skrivet av: DAISY

Tackar! Salladen var helt sjukt god :)



Gud vad billigt det blev! och kärlek till the bodyshop :)

2011-03-04 @ 14:06:13
Blogg/hemsida: http://daisykewk.blogg.se/
Skrivet av: Kashaya

Härliga saker.=) Älskar Body Shop.



Sv. Kul att du är med i helgens blogg, lycka till.

2011-03-04 @ 15:32:35
Blogg/hemsida: http://kashaysblogg.blogspot.com
Skrivet av: Linn

Fusk att jag aldrig är i Stockholm när det är Body Shop kunddagar. De får sluta lägga dem på torsdagar!!

Puss

2011-03-05 @ 17:12:01

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0