Äntligen kommer det igen!

Go kväll!

Igår hade jag ingen ork till att blogga, när jag kom hem från jobbet fick jag världens huvudvärk, bara låg i soffan tills jag skulle gå och lägga mig... Ursch, hade även lite ont i huvudet idag med, varför har jag ont i huvudet??
Det är så hemskt! Och nu verkar inte internet vara vän med mig!!! så blir ett kort inlägg..
Nu sitter jag och väntar på att Desperate Housewife ska börja! Första för denna säsong, och jag är så spänd!



Följer ni Desperate Housewife? eller någon annan serie som ni gillar!?

Nu ska jag gosa ner mig i soffan igen!
Imorgon kommer de ev en ny rabattkod till er mina läsare!

Må gott, Puss & Kram!


Kommentarer
Skrivet av: bellyni

DH <3

2011-03-16 @ 20:09:25
Blogg/hemsida: http://bellyni.spotlife.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0