Dagens blogg & Panelen

God Morgon!

Har fått sov ordentligt inatt, så känner mig lite mera som en människa, men är hemma imorgon med. Känner mig mera snorig nu... Vill inte att de blir mera nu...
Två glad nyheter iaf när man är lite sjuk. Jag blev Dagens blogg hos Kashayas
Och i söndags blev jag med i Panelen hos Slipsens, ni får gå in där på fredag och se mina svar för denna veckan, ska sitta med i panelen tillockmed vecka 13 :)
Så veckan startade bra trotts att jag är sjuk!
Nu ska jag äta frukost med J innan han åker till jobbet!

Dagens blogg: Emma! + vinnaren av örhängena från BicDesign

Dagens blogg blev söta schlagerfantasten och "kändisjägaren" Emma! Kika in hos henne och ta del av hennes söta prinsessvärld!


Ha en fin dag!
Må gott, Puss & Kram!


Kommentarer
Skrivet av: Kashaya

Hoppas det muntrar upp lite i sjukdomen då.=) Ha en fin tisdag nu gumman. Blir det några semlor?

2011-03-08 @ 11:34:55
Blogg/hemsida: http://kashaysblogg.blogspot.com
Skrivet av: Kashaya

Ja gratis bindor borde faktiskt finnas det med...

2011-03-08 @ 14:07:17
Blogg/hemsida: http://kashaysblogg.blogspot.com

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0