En härlig 25-årsdag!

Hej!

Dagen igår blev härlig! Fick massa grattishälsningar, barnen och mina kollegor från jobbet ringde och sjöng för mig, jättegulligt. På kvällen åt vi på mamas and tapas här i Stockholm på kungsholmen, ett ställe jag kan rekomendera! Fick även lite presenter, (ska ju ha min 25-års fest den 28 maj, då kanske de blir flera presenter, hoppas jag ;) ) Men åter till de presenter jag fick igår. Fick ett fint halsband av Micke,Patrick& Siv! Och av Jonas fick jag ett bidrag till delfinupplevelse på kolmården. Vi ska göra de den 19 juli, önskar mig mera bidrag till denna upplevelse plus en ankarsrums assistent!


Fler bilder kommer senare!

Ikvällen igår avslutade vi med att skicka upp en khom loys! En mysig avslutning på 25-årsdagen!

Må gott, Puss & Kram!


Kommentarer
Skrivet av: Ewa

Sv; Tack för att du tyckte historien var söt, kanske inte framkommer att han är från holland då det är så självklart för mig haha.. Men du har ju flyttat hit iallafall till denna underbart vackra stad :)

2011-05-04 @ 16:30:54
Blogg/hemsida: http://momentwithout.blogg.se/
Skrivet av: Linn

Vilken jättefin bild du lagt upp här - jag diggar den!

Tack för en trevlig kväll :)

Puss

2011-05-04 @ 22:14:03
Skrivet av: Linn

Vilken jättefin bild du lagt upp här - jag diggar den!

Tack för en trevlig kväll :)

Puss

2011-05-04 @ 22:21:05
Skrivet av: Linn

Vilken jättefin bild du lagt upp här - jag diggar den!

Tack för en trevlig kväll :)

Puss

2011-05-04 @ 22:21:21
Skrivet av: Linda Ohlsson

Hej hej!



Vill önska dig en trevlig helg. Även passa på o berätta att du hittar en tävling hos mig där man kan vinna bloggsvar!



är jag själv som håller i den tävlingen.



Kram

2011-05-06 @ 11:29:57
Blogg/hemsida: http://blandadetavlingar.blogspot.com/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0