Fina dagar i Viken

Hej!

Nu har jag kommit hem eller kom igår från en veckas semester hemma i viken. Har haft härliga dagar, och hunnit med massor. I lördags så firade vi min 25 årsdag, det blev en lyckad rosa fest. Fick mest pengar som jag nu ska har bokat en delfinguidening på kolmården den 19 juli! Så nu ska en av mina drömmar gå i uppfyllelse att få klappa delfiner! De blir en del pengar över och till de ska jag nog köpa mig en Maria Montazami väska, eller något till hemmet jag har inte bestämt mig än. Jag hade tänkt att köpa mig en assistent för pengarna, men jag fick en assistent av min mormor som hon haft, så nu ska här börja bakas med.
Kommer ju ha all tid i världen, blir arbetslös igen på onsdag... Inte de bästa, men skönt att det är på sommaren nu, och har sökt den del jobb till hösten får hålla tummen att jag får något av dem!

Lägger upp två bild från min rosa fest, flera kommer. Linn tog de flesta och hon är på semster nu.


Nu ska jag bänka mig framför fyra bröllop!

Må gott, Puss & Kram!


Kommentarer
Skrivet av: Jeanette

Hörde, att det var en jättetrevlig fest, och att allt gick i rosa. Hoppas på fler kort snart!

2011-05-31 @ 10:10:00
Skrivet av: Julia

Åhh rosatema :D Julia gillar :)

2011-06-02 @ 10:10:15
Blogg/hemsida: http://juliaexanimo.blogg.se/
Skrivet av: Kashaya

Ser supersött ut.=) Ser fram emot att få se fler bilder. Och grattis!



Sv. Kul att du är med och tävlar, lycka till!

2011-06-02 @ 20:47:02
Blogg/hemsida: http://kashaysblogg.blogspot.com

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0