Helt fantastiska!

Hej!

Idag har jag haft fullt upp hela dagen. Förmiddagen var lugn, men eftermiddagen bjöd på fart och fläkt. Lunchade med mamma i stan, sen blev det lite titt i affärerna. På eftermiddagen en fika med en gymnasie vän och sen hem till bästa Linn. Vi beställde bh:ar från Aerie, när vi var i NY förra året i mars så köpte jag en bh som jag har blivit total förälskad i, och tyckte att de var skit att jag inte köpte hem flera, har varit inne på deras hemsida och kollat, men aldrig blivit av att göra en beställning och sen var jag inte säker på om de shippade hem till Sverige. Men nu för två veckor sen var jag inne på deras hemsida och då stod det att man kunde beställa till Sverige och få allt i svenska kronor från början. Så jag frågade Linn om hjälp och nu så är tre Bh:ar påväg hem till mig. Även Linn beställde och sen fick vi 30% så det blev lite billigare, men sen vet vi ju inte hur det blir med tullavgift...
Vet ni det vad den ligger på?


Märke- Emma


Märke- Audery

Men hur eller hur så är det värt det, för jag bara älskar dessa Bh:ar och de roliga är att märket heter Emma ;)
Testade att köpa en bh i ett annat märke, hoppas den passar med!

Nu ska jag snart sova, Imorgon ska jag hem till min Mormor på en fika och senare kanske hem till en barndoms vän och hennes son :)

Sov gott! Må gott, Puss & Kram!


Kommentarer
Skrivet av: Ewa

SV. det ser ut som det blir en marängtårta haha ^^ ska bara hitta något kul recept..



Visst är det typiskt att när man hittar bra underkläder så går det inte att få tag på dem ? ^^



kramar

2011-05-26 @ 22:20:08
Blogg/hemsida: http://momentwithout.blogg.se/
Skrivet av: Kashaya

Söta BH:ar.=) Haft en fin helg?

2011-05-30 @ 12:31:26
Blogg/hemsida: http://kashaysblogg.blogspot.com

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0