Skogshyddan!

Hej!

Igår åkte vi med Jonas mamma och fikade på ett ställe som heter skogshyddan. Där kan man fika, spela minigolf och bada, ett härligt ställe, dock har de bara öppet under sommaren (maj-aug)
Dom bakar allt själv och det finns massor av gott att välja på, även lite lättare luncher.

Ett ställe som jag kan rekommendera om ni är här på besök under sommaren.



Jag åt den som är närmast på bilden, super god, men hade gärna haft lite grädde till.

Nu ska jag laga mat, fisk och potatis. Ikväll ska jag träffa mina kollegor och käka pizza.
Må gott, Puss & Kram!


Kommentarer
Skrivet av: Kashaya

Såg smarrigt ut det där.=)



Sv. Tack så jättemycket.=) Hade en trevlig födelsedag.

2011-05-20 @ 15:23:25
Blogg/hemsida: http://kashaysblogg.blogspot.com
Skrivet av: Ewa

Sv: Jo jag ska lägga upp receptet när som helst och massa bilder, har bara inte kommit dit ännu haha.



Det är svin tråkigt för Roy men han tänker fortfarande inte flytta.. han var ju den som sa att han vill inte flytta till sverige alls för några dagar sedan.. jag är fortfarande djupt bitter över detta haha..



Kul att du var på skogshyddan :) Det var jättemysigt innan då det brann ner och hade billigare priser haha.. Men jag bor bara en liten promenad bort från den :D

2011-05-21 @ 11:49:35
Blogg/hemsida: http://momentwithout.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0