Trött start på veckan!

Hej!

Startar denna veckan med att vara trött, är helt slut, somnade på bussen till jobbet och somnade på bussen hem, det har aldrig hänt förut. Så ja jag är nog trött, känne rmig lite arm nu med. Hoppas jag inte håller på att åka på något nu. Ska ju ha min 25-års fest nästa lördag!

Hittade en jättebrasida partytajm.se där kan man hitta massor av saker till kalaset/festen. Jag letar efter rosa saker såklart och de hade massor av enfärgade saker på denna sida, perfekt.


Bilder från partytajm


Nu ska jag nog måla mina naglar, det blir ett enkelt lack denna gången inga krusiduller.
Hoppas ni haft en bra start på veckan iaf!

Må gott, Puss & Kram!


Kommentarer
Skrivet av: Linn

Jag ser fram emot en story om Stockholmsbesöket med bilderna vi tog!

Jag målade också naglarna igår, de blev svarta! Har haft dem omålade i hela två (!) veckor nu, hehe :)

Puss

2011-05-17 @ 08:29:24

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0